|
|
Autor |
Wiadomość |
Iza
Student
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Skąd: Poznań
|
Wysłany:
Nie 13:38, 10 Cze 2007 |
|
Egzamin z marketingu 6.06 wyglądał mniej więcej tak: były pytania testowe i 2 opisowe. Opisowe to było coś w stylu: podaj co może być rdzeniem produktu, produktem rzeczywistym i poszerzonym w przypadku oferty studiów na AR. A drugie to: produkt oferowany przez restauracje zaliczysz do produktu trwałego czy do usług - uzasadnij. A co do części testowej, to np trzeba było napisać w jakiej fazie znajduje się jakiś produkt (naszym zdaniem i dlaczego) - my mieliśmy mp3, aparat analogowy, komputer osobisty. Na prawdę pytania były najróżniejsze. Trzeba było wymienić etapy badania marketingowego, były podane zdania i trzeba było napisać jaką skalę należy użyć, co jest uważane za nowy produkt - do zaznaczenia, coś o segmentacji itp. Była jedna grupa, co było ułatwieniem, ale w teście mogło być więcej niż 1 poprawna odpowiedź. Pani dr Adamczyk powiedziała, że jeśli nie jesteśmy pewni odpowiedzi to lepiej zaznaczyć mniej niż więcej, bo jak jest więcej i źle to jest 0 punktów, a jak jest mniej i dobrze to się zastanawia i daje chyba cząstkowe pkt. Na ponad 100 osób, które pisały tego 6.06 chyba tylko 1 nie zdała, więc nie było tak źle
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |